marți, 17 noiembrie 2009

Clasa Noastra

O poza cu cativa dintre noi distrandu-ne in pauza :)



De-a lungul celor 2 ani de scoala de pana acum, impreuna, am trecut prin multe greutati dar si prin lucruri bune. Ne-am amuzat, ne-am intristat si am dat teste surpriza datorita "veseliei" noastre.

Cele mai numeroase au fost momentele in care am ras :)) Citez:
- "Doamna profesoara, cum se spune in engleza la weekend? "
- "-Ce-ai facut Vlade de ai luat 9 la fizica?! - Ohh. A intrat tata in concediu!"
- "Punctul culminant atinge culmea nesimtirii..."
- "Profesorul a dat iama in clasa..."
- "Domnul profesor de matematica casca gura in timpul orei..."
- "-Ai reusit sa vomiti? -Pai da...am fost la baie..."
- "Las-o mai usor cu Miki Tikii Frikii..."
- "Cea-i facut Domnisoara Meirosu? Iar ai scapat unghiile in borcanul cu vopsea?
- "Domnul Vitan va intreaba in mod colegial o problema, iar voi in mod colegial ar trebui sa o rezolvati..."
- "Nervii spinali e in..."

Sa ne auzim cu bine!

3 comentarii:

Serpent's Embrace spunea...

era in ora de engleza baaai.poza facuta de mien.b-)

Yoz spunea...

Ehh...memoria asta. important e ca poza arata marfa :>. Aduci si tu aparatu foto intr-o zi sa facem o poza cu toti? :>

Serpent's Embrace spunea...

Mi s-a bulit:))

Trimiteți un comentariu